Dušan Kukec – S kolekcijo Diva smo tržišču ponudili krožnike na najvišji ravni

misc1

DukeGroup letos praznuje 10. obletnico delovanja, ki so jo obeležili s postavitvijo novih poslovnih prostorov – showrooma v Kopru. V tem času je podjetje postalo eno izmed najbolj prepoznavnih v segmentu oskrbe gostinstva z visokokakovostnimi ter dizajnerskimi kolekcijami krožnikov, namiznih posod ter gostinskega inventarja. Ob tej priložnosti sva se z direktorjem in lastnikom podjetja, Dušanom Kukcem skozi intervju pogovorila o vtisih ob deseti obletnici delovanja, aktualnih trendih pri oblikovanju kolekcij iz njihove ponudbe.

.

Kako v DukeGroup obeležujete ta prelomni trenutek, ki potrjuje uspešno poslovanje že 10 let?
To je za nas velika spodbuda za nove izzive. Glede našega asortimana že razmišljamo o širitvi ter o naslednjih dogodkih, kjer bomo lahko predstavili nove oblike, nove barve in nove kolekcije. Ne smemo pozabiti, da smo relativno mlado podjetje, ki se po samo desetih letih delovanja že lahko pohvali s sodelovanjem z najpomembnejšimi restavracijami tako pri nas, kot tudi v nekaterih sosednjih državah v regiji, kjer smo že prisotni. V letu 2016 smo dosegli za nas zelo pomemben cilj: nabava porcelana različnih vrhunskih dizajnerskih znamk, za katera smo postali ekskluzivni uvoznik za slovensko, hrvaško in druga tržišča nekdanje Jugoslavije.

.

Kako ste v DukeGroup zaznamovali svojo desetletnico poslovanja?
Naš desetletni mejnik poslovanja smo zaznamovali tako, da smo postali lastniki novih poslovnih prostorov – našega showrooma v poslovnem centru Zeleni Park v Kopru, ki smo ga zelo zanimivo uredili. Obenem pa smo na tržišče predstavili novo kolekcijo ročno izdelanih krožnikov Diva, za katero so značilne elegantne in prefinjene oblike. Naj ob priložnosti omenim vašim bralcem, da nudimo 10% dodatnega popusta za vse stranke, ki se bodo do konca letošnjega leta odločili za nakup krožnikov iz naše nove kolekcije Diva. S to gesto želimo našo obletnico praznovati z vsemi gostinci in lastniki restavracij, ki želijo svojim gostom ponuditi prav posebno in celostno doživetje.

Kakšna je rdeča nit vaše ponudbe izdelkov? V čem se razlikujete od ostalih?
Danes lahko priznam, da sem resnično zadovoljen, da smo se odločili za zastopstva različnih dizajnerskih kolekcij visokega kakovostnega ranga, saj gredo trendi na tržišču v smer naraščanja povpraševanja po izdelkih, ki presegajo povprečne standarde, ki so nekaj posebnega, lahko bi rekli tudi unikatnega.

Tako lahko v naši ponudbi naročite izdelke v najvišji kakovosti finega porcelana (“fine porcelain”), ki se odraža v prozornem in lahkem materialu, a obenem ohranja videz robustnosti. To so izdelki z doživljenjsko garancijo proti krušenju, kar je dodatna prednost na današnjem trgu profesionalnih artiklov za intenzivno rabo, obenem pa imajo odlično razmerje med kakovostjo in ceno. Nudimo tudi kolekcije, ki so odlično prilagojene rustikalnemu stilu a obenem sledijo najsodobnejšim trendom na področju barv, ter so tako primerne za vsako sodobno mizo ali kuhinjo. Vzporedno smo razvijali našo novo linijo – kolekcijo za profesionalno rabo, ki je stoodstotno ročno izdelana v Italiji. Na tržišču je sicer veliko ročno izdelanih artiklov, vendar so taki, ki dosegajo standarde za profesionalno uporabo, pravzaprav zelo redki. Diva je sicer krhek izdelek, a ker je narejen iz izredno kakovostnih surovin, je primeren za intenzivno uporabo. Pri oblikovanju smo ujeli bistvo prav v izvirni igri teksture med grobim in mehkejšim. Bistvo kolekcije Diva je z novim načinom obdelave vsekakor korak naprej v področju “obrtne dejavnosti” ročne izdelave, ki ga bomo v sodelovanju z gostinskimi lokali na visokem nivoju še bolj izpopolnjevali s poudarkom na novih oblikah in izvirnem designu. V tem trenutku artikle kolekcije Diva uporablja že 67 šefov kuhinj po vsem svetu, kar je za novo kolekcijo na tržišču vsekakor odličen rezultat.

Kako so Divo in DukeGroup sprejeli slovenski in hrvaški gostinci?
V podjetju DukeGroup smo zelo zadovoljni s pozitivnim odzivom na slovenskem in hrvaškem tržišču, saj lahko z našim asortimanom ponudbe zadovoljimo potrebe modernega gostinstva v vseh vrstah lokalov, restavracij, gostiln ter pivnic in seveda tudi v cateringu. Zanimiv podatek je, da smo v letošnjem letu prodali že 60.000 kosov na področje gostinstva. Okrog Dive pa se je že pred uradnim izidom kolekcije izoblikovalo veliko pričakovanja in ko se je prvič pojavila, je doživela odličen odziv prav zaradi svoje izvirnosti. Današnje gostinstvo gre vedno bolj v smer iskanja krožnikov, ki so namensko izdelani “ad hoc”.

.

Pravite, da je skrivnost vašega uspeha v sodelovanju s kuharji in chefi…nam poveste kaj več?
Tesno sodelovanje s kuharji in chefi postaja vse bolj pomembno za naš posel pri čemer je bistvo v tem, da lahko določen krožnik prilagodimo posameznemu okusu ali potrebam. S pridom uporabljamo prednost naših poznanstev in prijateljstev, da lahko bolje razumemo, kateri artikli so primernejši za “današnje mize” ter preverimo njihovo praktičnost pri uporabi – tu pa nam lahko dajo avtentične in natančne informacije samo kuhar, natakar ali šef strežbe. V veselje nam je, da beležimo vse več povpraševanja iz strani chefov, kuharjev in gostincev po linijah, ki izhajajo iz njihovih idej ali projektov.

Ali “mise en place” igra pomembno vlogo pri izkušnji, ki jo gost doživi v restavraciji?
Nedvomno. Sam sem prepričan, da najprej in predvsem jemo tudi z očmi. Način, kako je pripravljena miza in skrb za izpopolnjen ambient sta izredno pomembna elementa, ki nato prevzameta vsakega gosta. Ni dovolj, da se gostinci osredotočijo le na kakovost hrane – potrebna je tudi ustrezna “priloga”. Vse mora biti v harmoničnem ravnovesju kot celota, ne samo hrana, ki je na krožniku. Živimo v času, ko nam trende narekujejo različne barve in oblike, to pa nam omogoča, da za vsak recept, za vsak krožnik, ki ga sestavimo, ustvarimo ustrezno predstavitev. Podobno je tudi pri doživetju vina, kjer vsaka vrsta vina zahteva drugačen kozarec za strežbo.

.

Dušan, vsi ki vas poznamo, vemo da ste vedno v akciji in iščete nove ideje za nove projekte. Kaj se v tem trenutku “kuha v vašem loncu”?
Vedno sem v gibanju ter obiskujem različne kraje, kjer proučujem nove trende in pridobivam nove namige. V prihodnjih mesecih bo veliko kulinaričnih festivalov in gostinskih sejmov, ki nam služijo za orientacijo pri določanju trendov in so obenem dobro izhodišče za predstavitve novih kolekcij. Prav tako pa bomo tudi sami organizirali dogodke v katere bomo vpletli sodelovanje z našimi partnerji in strankami. V DukeGroup bomo vedno bolj sledili trendom, ki poudarjajo pomen barv. In seveda že naprej uspešno zastopali ter promovirali krožnike iz naše najvišje kolekcije Diva, ki je namenjena vsem uveljavljenim imenom v svetovni kuhinji in pa seveda vsem tistim, ki si želijo to še postati.

 

.

 

 

Besedilo in fotografije: DukeGroup in arhiv Dušan Kukec.