Salona “Pubec” v Mariboru in Ljubljani tudi letos uspešna

misc1

 

Maribor, 27. oktober 2017 – Po uspešnem ponedeljkovem tretjem Salonu štajerskih mladih vin Pubec v Mariboru se je 29 štajerskih vinarjev s svojim mladim vinom včeraj že drugo leto zapored predstavilo tudi v Ljubljani. Tako v Mariborskem Salonu Audi, Porsche Ptujska cesta, kot tudi Festivalna dvorana sta bili polni ljubiteljev štajerskega mladega vina in kulinarike in s tem tudi v najboljši možni luči potrdili, da projekt Pubec uresničuje svoje načrte z dvigom priljubljenosti in prepoznavnosti štajerskega vina.

Organizatorji so letos našteli še večje število obiskovalcev, ki so z okušanjem devetindvajsetih mladih vin razvajali svoje brbončice in uživali v večeru, ki ga je popestrila tudi izvrstna glasba mlade štajerske skupine Chizz band. Častilci dobrega vina so se tako domov vrnili bogatejši za doživetje vrhunskega družabnega večera, predvsem pa novega štajerskega vinskega letnika. Kot pravijo strokovnjaki in ljubitelji, je letnik 2017 saden, dišeč, iskriv in piten, hkrati pa z vsem potencialom, da se zapiše v zgodovino kot en najboljših, kar nakazujejo prav tokrat predstavljena mlada vina. Glavni cilj projekta Pubec ostaja skupna promocija štajerskih vinarjev, štajerskega mladega vina in Štajerske kot vinorodnega okoliša.

3. Salon stajerskih mladih vin v Mariboru

2. Salon stajerskih mladih vin v Ljubljani

 

Uspešna združitev štajerskih vinarjev v tretji sezoni in druga predstavitev v Ljubljani

Štajerskih vinarjev, ki so v letošnjem letu prepoznali prednost projekta in želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije, je letos 29. Dve leti skupnega pristopa že prinašata spodbudne rezultate, saj vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino Pubec prav zaradi odmevnosti veliko bolj pogosto natočijo v svoj kozarec, uporabijo kot spremljavo k hrani, prav tako pa tudi z veseljem podarijo svojim prijateljem.

Tudi letos je v projekt združena raznolika druščina vinarjev, med katerimi sega paleta od največjih vinskih kleti, do manjših in družinskih vinogradnikov: Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vina Doppler, Dveri Pax, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinogradništvo Frešer, Vino Gaube, Vino Greif, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jamnik, Vino Jarc, Puklavec Family Wines, Vina Joannes, Vino Kolar, Vino Kotolenko, Vina Kramer, Vino Kropec, Vino Leber, Univerza v Mariboru, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede – Meranovo, Vinogradništvo Mulec, Vino Pungračič, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Vina Toplak, Vino Valdhuber in Vina Vehovar.

 

Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev ter Štajerske kot turistične destinacije

Eden izmed ciljev projekta »Pubec – Štajersko mlado vino« je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.

Borut Cvetko, Mediaspeed, Natalija Cvetko, Mediaspeed, Doris Urbancic Windisch, Zavod za turizem Maribor-Pohorje, Andrej Rebernisek, KGZ Ptuj, Simona Hauptman, KGZ Maribor

 

Vir besedila in fotografij: sporočilo za medije – Uredništvo Mediaspeed