Rožnata je nova barva goriške jeseni

misc1

gastrogurman ozek masilni barvno uskl

Pročelje Hitovega igralniško-zabaviščnega centra Perla v Novi Gorici oktobra sije v rožnati barvi. V družbi Hit tudi letos podpirajo akcijo »Rožnati oktober«, ki jo z namenom osveščanja o raku dojk, tradicionalno organizira Združenje Europa Donna Slovenija. V Perlini kavarni Dolce Vita s prodajo priložnostne sladice zbirajo dobrodelna sredstva.

Številne turistične znamenitosti po vsem svetu so se v podporo mednarodnega meseca osveščanja o raku dojk tudi letos obarvale rožnato. V sklopu sodelovanja z združenjem Europa Donna Slovenija so v družbi Hit v rožnato odeli pročelje igralniško-zabaviščnega centra Perla v Novi Gorici.

»Zadovoljni smo, da lahko pomembne preventivne aktivnosti širom Slovenije izvajamo s pomočjo različnih partnerjev, med katerimi je tudi družba Hit. Vsako dejanje, ki usmerja k informiranju o zgodnjem odkrivanju bolezni, je prav zdaj še toliko bolj dragoceno, zato nas rožnate aktivnosti na Goriškem zelo razveseljujejo,« pravi Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

Tudi letos bodo v Perlini kavarni Dolce Vita goste s posebno pozornostjo sprejeli natakarji z rožnatimi pentljami in postregli s priložnostnim sladkim presenečenjem. Vodja Perline slaščičarne Erik Črnigoj je skupaj z ekipo oblikoval okusne rožnate makrone z vaniljevo kremo z malinami.

»Del izkupička od prodanih makronov bomo z zavedanjem pomembnosti skrbi za zdravje donirali združenju Europa Donna Slovenija,« je povedal Martin Šabec, vodja Hitovega hotela Perla.