»PUBECI« že četrtič zavzeli Maribor

misc1

gastrogurman ozek masilni barvno uskl

Blagovna znamka Pubec – štajersko mlado vino že četrto leto združuje štajerske vinarje v edinstven projekt, v katerem s promocijo mladih vin povečuje prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša tako doma, kot v tujini.

24 vinarjev je v Porsche Ptujska cesta, Maribor na 4. Salonu štajerskih mladih vin ponovno dokazalo, da združeni zmorejo več. Približno 800 obiskovalcev je lahko okušalo mlada vina, ki so s svojim okusom presegla pričakovanja ljubiteljev vina. Sadna, dišeča, iskriva, predvsem pa zelo pitna in elegantna vina napovedujejo izvrsten letnik 2018 za Štajersko. Pubeci se bodo letos, že tretje leto zapored, predstavili tudi v Ljubljani. Prestolnico bodo obiskali v sredo, 7. novembra 2018, na 3. Salonu štajerskih mladih vin, ki bo potekal od 17. ure dalje v Festivalni dvorani na Gospodarskem razstavišču. Sveža in dišeča vina pa bo spremljala tudi pristna štajerska kulinarika in odlična glasba.

Stane Klemenčič, Natalija Cvetko, Aleksandra Pivec, Doris Urbančič Windisch, Borut Cvetko

Okrog 800 obiskovalcev je obiskalo četrti Salon štajerskih mladih vin v Mariboru, na katerem je svoje Pubece predstavilo 24 štajerskih vinarjev, združenih v projekt Pubec. Za odlično kombinacijo vin s štajersko kulinariko je ponovno poskrbela Srednja šola za gostinstvo in turizem Maribor, za glasbeno kuliso pa je na odru tokrat stala glasbena skupina Chizz Band iz Ptuja.

Štajerski vinarji uspešno združeni tudi v četrti sezoni projekta Pubec

Da je skupni pristop pri promociji mladih vin velika prednost, ki poveča prepoznavnost ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepi prepoznavnost Štajerske, kot vrhunske dežele in odlične kulinarične in turistične destinacije, je letos dokazalo 24 vinarjev. Tri leta skupnega dela že prinaša spodbudne rezultate, saj vinarji povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino Pubec prav zaradi odmevnosti pogosteje natočijo v svoj kozarec, ga uporabijo kot spremljavo k hrani, prav tako pa ga z veseljem podarijo svojim prijateljem.  

Aleksandra Pivec, ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano se je letošnjega Pubeca z veseljem udeležila, saj čuti »posebno spoštovanje do inovativnega pristopa k komuniciranju s slovensko javnostjo. Današnji dogodek samo dokazuje, da ima Slovenija izrazito razvito kulturo pitja vina, imamo vrhunska vina, s katerimi se lahko promoviramo ne le v Sloveniji, pač pa tudi izven naših meja. Prav gotovo pa je interes ministrstva, kot tudi moj osebni interes, da tovrstnim dogodkom stojimo ob strani in na ta način širimo kulturo in zavedanje o kakovosti slovenskih vin povsod po svetu.«

Vinska kraljica Slovenije se je podružila z Pubeci

Kdo so Pubeci 2018?

Tudi letos je v projekt združena raznolika druščina vinarjev, med katerimi najdemo največje vinske kleti in tudi manjše, družinske vinograde. Pubeci 2018 so Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vin Emino, Vina Falot, Kmetija Fleisinger, Vinogradništvo Frešer, Vino Greif, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jamnik, Vino Jarc, Puklavec Family Wines, Vina Joannes, Vino Kolar, Vino Kotolenko, Vinogradništvo Ivan Kramer, Vino Leber, Univerza v Mariboru – Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede – Meranovo, Vinogradništvo Mulec, Vino Pungračič, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Vina Toplak ter Vino Valdhuber.  

Štajersko mlado vino je poskusil tudi Stane Klemenčič, direktor Kmetijsko gozdarskega zavoda Maribor, ki meni, da »je bilo leto precej zahtevno, a so vinogradniki kljub temu pripravili dobra mlada vina, ki skoraj nimajo napak in imajo dobro osnovo, da bodo lahko tudi letos zadovoljevali potrebe potrošnikov.«

Pubeci bodo osvojili Ljubljano v sredo, 7. novembra

Pretekli dve leti sta postregli s številčno udeležbo obiskovalcev in dobrim odzivom, zato so se organizatorji odločili, da se bodo mlada štajerska vina Pubec v prestolnici predstavila tudi letos. Tako bo v razvajanju brbončic s pomočjo štajerskih Pubecov uživala tudi osrednja Slovenija. Druženje ob navihanih mladih štajerskih vinih, s spremstvom odlične štajerske kulinarike in bogatim spremljevalnim programom se bo pričelo ob 17. uri v Festivalni dvorani na Gospodarskem razstavišču.

Vstopnice za 3. Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani so na voljo na vseh prodajnih mestih Eventim in na dan dogodka, na samem prizorišču.

Borut Cvetko, kreativni direktor agencije Mediaspeed in skupaj z Natalijo Cvetko pobudnik za rojstvo projekta, je izrazil navdušenje nad letošnjim letnikom, saj »četrti Pubec ponovno prikazuje in združuje najboljše kar pri mladem vinu premore Štajerska in verjamem, da nam je ponovno uspelo predstaviti zelo dober, kakovosten vinski letnik, danes v Mariboru, čez dva dni v Ljubljani. Ob spremstvu pristne štajerske kulinarike in glasbe poteka pravo, kulturno druženje, ki je le pika na i odlični vinski kapljici. Naš cilj je, da popeljemo to naše štajersko vino v svet, da ponovno dokažemo kaj je že pomenilo in kaj še danes pomeni, ter postavimo trdne temelje za prihodnost.«

Dvig prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev ter Štajerske kot pomembne vinske destinacije

Eden izmed ciljev projekta »Pubec – Štajersko mlado vino« je dvigniti prepoznavnost mladih štajerskih vin in vinarjev. S povezovanjem le-teh v enovito, prepoznavno zgodbo omogoča vinarjem tudi dvig konkurenčnosti na domačem trgu in v tujini. V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako doma kot v tujini, obenem pa projekt prinaša tudi dvig odličnosti same destinacije oziroma regije. Tovrsten skupni nastop v segmentu mladih vin prinaša tudi trajni učinek, celoletne marketinške in komunikacijske aktivnosti pa prinašajo tudi dvig konkurenčnosti in prepoznavnosti štajerskih vin. Projekt »Pubec« tako ni omejen le na promocijo mladih vin, ampak predstavlja tudi vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev na domačem trgu in v tujini.

»Menim, da je blagovna znamka Pubec vedno bolj prepoznavna in je po njej vedno več povpraševanja. Večkrat slišim, da kdo naroči prav Pubeca, ne več samo mlado vino. Ravno tako se nam na Zavodu za turizem Maribor – Pohorje in tudi meni osebno zdi, da je ta štajerski Pubec enkratna kombinacija in hkrati tudi nasprotje z našo Staro trto, saj to pomeni, da imamo pri nas nek poseben produkt, ki ga nima nihče drug na svetu,« je ocenila Doris Urbančič Windisch, direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje.

Ključni termini Pubec 2018

Štiriletnik zdaj ponosno, z dvignjeno glavo koraka proti svojemu petemu letu, ki ga bo praznoval z zgodbo v kateri bo predstavil tudi ostale bele ter rdeče vinske brate in sestre. Organizatorji so se zato odločili, da letošnji Pubec kot paradni konj promocije štajerskih vinarjev in njihovega vina ne bo omejen samo na čas mladega vina, torej do 31. januarja.

  • november: 4. Salon štajerskih mladih vin Pubec, Maribor, Porsche Ptujska cesta, salon Audi, od 17. do 22. ure,
  • november: 3. Salon štajerskih mladih vin Pubec, Ljubljana, Festivalna dvorana, od 17. do 22. ure,
  • november: Martinovanje s Pubeci v Europarku Maribor,
  • in 10. november: Vinska pot, Rovi pod starim Kranjem,
  • november: Ljubljanska vinska pot, Martinovanje v Ljubljani,
  • november: Martinovanje, Maribor,
  • november: Slovenska mlada vina, Maribor,
  • in 16. november: Slovenski festival vin, Ljubljana,
  • november: Pubec v Citycentru Celje
  • 17. november: Vinska pot, Rovi pod starim Kranjem,
  • april 2019: Predstavitev štajerskega vinskega letnika 2018.

Rumen metuljček je obvezna oprema vsakega Pubeca

Okušanje Pubeca

Natalija Cvetko, vodja projektov, agencija Mediaspeed, Andrej Fištravec, župan občine Maribor, Borut Cvetko, kreativni direktor, Mediaspeed

Katarina Pungračič, slovenska vinska kraljica, Aleksandra Pivec, ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Natalija Cvetko, vodja projektov,Mediaspeed

Več informacij o projektu »Pubec«

Kaj je »Pubec«?

S projektom »Pubec«, kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter tudi na trgu sosednjih držav.

Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu ter predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, ter mladega vina kot posebne »zvrsti« in večja priljubljenost le-tega, sta prav tako pomembna cilja projekta.

Kdo je »Pubec«?

»Pubec« – ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega. »PUBEC« je štajerski izraz za fanta, dečka. »Pubec« ali fant kot dorasel mlad moški v projektu »PUBEC« nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s Štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja.

Mlado vino »Pubec« – karakteristike

Mlado vino »Pubec« je belo vino, lahko je bela sorta ali mešano belo vino, zvrst iz vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. Vino vsebuje med 10,5 in 12,5 vol % alkohola in spada med suha ali polsuha vina z vsebnostjo skupnih kislin med 5,5 in 7,00 g/l. Vsebnost nepovretega sladkorja do največ 12 gramov. Mlado vino »Pubec« vsebuje nizke vsebnosti prostega in skupnega žvepla. Glavne senzorične lastnosti mladega vina »Pubec« so sijoč videz, iskriva barva, po vonju je prijetno dišeč z nežno zaznavno cvetno-sadno cvetico in po okusu ima poudarjeno svežino, iskrivost, lahkotnost, sadnost, pitnost in harmoničnost.

Salon je obiskalo približno 800 obiskovalcev

Več na: www.pubec.si.