MONIN CUP

misc1

gastrogurman ozek masilni barvno uskl

V lokalu Playa v Ljubljani (BTC) potekal drugi MONIN CUP Slovenija, ki ga oraganizira podjetje Bar Media d.o.o., uradni uvoznik znamke MONIN za Slovenijo.

MONIN CUP je tekmovanje, ki združuje predvsem mlade profesionalne barmane, ki so tekmovali za določitev najboljšega recepta z izdelki MONIN. Najboljši je dobil priložnost svoj recept decembra predstaviti v Parizu na svetovnem tekmovanju MONIN CUP 2018.

Na tekmovanju so se predstavili originalni in izvirni recepti 14. prespektivnih Slovenskih barmanov. Vsak izmed njih je imel 10 minut časa za pripravo napitka, ki ga je navedel v registracijski obrazec. Letošnja glavna tema so bile lokalne sestavine.

Zmagovalec letošnjega Monin Cup-a je z koktailom imenovanim CURIOUS AVIATOR  mariborčan Kevin Tacer, mlad in prespektiven barmen iz lokala NIAGARA MARIBOR. Slednji bo imel svoj izviren recept možnost decembra predstaviti v Parizu. Kevin je v svoji recepturi, kot lokalno sestavino uporabil teran vin Kras, ki ga je spretno uskladil s sirupom MONIN med in svika, ginom Crafter’s, limono in solno raztopino.

CELOTEN ZMAGOVALEN RECEPT:

•  10 ML Teran Kras
•  5 ML sirup MONIN med
•  50 ML gin Crafter’s
•  20 ML Limone
•  15 ML sirupa MONIN sivka
•  2 kapljici solne raztopine

Drugo mesto je z koktailom POP MONIN STAR zasedel Rok Dobnikar iz gostilne Dobnikar, tretje pa Jan Križaj iz lokala Playa Ljubljana.

Zmagovalca so s pokušanjem določili izkušeni sodniki MIŠEL POSAVAC (Beverage innovation manager pri MONINU), DALIBOR JOVIĆ (Slovenski barmen), LUKA VONČINA (predstavnik podjetja G3 Spirits) in DAVID AVBELJ (predstavnik podjetja Bar Media), ki je skrbel za oceno tehničnega dela oziroma same priprave.

Nagrade so podelili: Mirko Radujković (direktor podjetja Bar Media), Tim Papež (Brand Manager pri podjetju Bar Media) in Mišel Posavac (Beverage innovation manager pri MONINU).

Dogodek je povezoval Jan Ternjak, fotografiral Jernej Kogelnik, za glasbo je skrbel DJ TIMO G, za catering Playa LJ, za sladke prigrizke POKICA in za žejne obiskovalce so skrbela podjetja Bar Media, G3 Spirits Slovenija in vina Jeruzalem Ormož.