Kitajski turistični agentje na delovnem obisku Slovenije

misc1

gastrogurman ozek masilni barvno uskl

V sklopu aktivnosti leta turizma Evrope in Kitajske je družbi Hit v sodelovanju z Slovensko turistično organizacijo minuli konec tedna v Slovenijo uspelo pritegniti predstavnike kitajskih turističnih agencij in jih prepričati, da so Hitove destinacije na prihode kitajskih turistov dobro pripravljene.

Minulo soboto, ko so se po primorskih krajih vrstile prireditve v spomin priključitve Primorske matični domovini, so Novo Gorico na povabilo družbe Hit obiskali vodilni managerji večjih kitajskih turističnih agencij. Dvodnevni program so gostje pričeli s prihodom na beneško letališče in ogledom Benetk, nadaljevali pa z ogledom Ljubljane, Postojnske jame, Vipavske doline ter Nove Gorice, kjer so jih v sklopu praznovanj ob 25-letnici poslovanja sprejeli v igralniško-zabaviščnem centru Perla. Dobrodošlico v Novi Gorici in družbi Hit sta jima izrekla župan Mestne občine Nova Gorica Matej Arčon ter predsednik uprave družbe Hit Janez Mlakar, sledili pa sta predstavitvi Slovenije in Hitovih destinacij. Za slednjo so poskrbeli Hitovi sinologi, ki tudi sicer v Hitovih poslovnih enotah skrbijo za nemoten potek komunikacije s kitajsko govorečimi gosti ter pogosto sodelujejo tudi pri različnih trženjskih aktivnostih. Gostje so se v nadaljevanju večera ob okusih morskih kulinaričnih presenečenj prepričali, da je Perlina restavracija Calypso ena najboljših hotelskih à la carte restavracij v Sloveniji.

Če so se še pred leti premožnejši turisti iz Kitajske odločali predvsem za obisk evropskih prestolnic, zdaj svoja obzorja razširjajo na nove, še neodkrite destinacije. Pozornost namenjajo manjšim, varnim in zanimivim evropskim državam, med katere se uvršča tudi Slovenija. Prav spodbujanje turističnih povezovanj manj znanih destinacij ter izboljšanje potovalnih in turističnih izkušenj predstavlja nekatere skupne cilje leta turizma Evropa–Kitajska.

V družbi Hit so že večkrat dokazali, da so za delo s kitajskimi gosti dobro pripravljeni. Tudi zaposleni, ki so v neposrednem stiku s kitajskimi gosti, so na kratkih tečajih spoznavali posebnosti kitajske kulture in osvojili osnovne korake sporazumevanja v kitajskem jeziku. V igralniško-zabaviščnih centrih so postavljene usmerjevalne table v kitajskih pismenkah, v restavracijah so meniji prevedeni v kitajščino, kar so z velikim veseljem opazili tudi kitajski agentje, spletne predstavitve in promocijski materiali Hitovih centrov pa so prav tako že vrsto let na voljo tudi v kitajskem jeziku.