Hitovi gostinci s 5 kapami vodnika Gault & Millau

misc1

gastrogurman ozek masilni barvno uskl

V prvi izdaji samostojnega Gault & Millau vodnika v Sloveniji sta predstavljeni tudi Hitovi novogoriški restavraciji Calypso (Hotel Perla) in Tiffany (Hotel Park). Calypso se z oceno 16,5 (3 kape) uvršča na sedmo mesto med vsemi ocenjenimi restavracijami in dokazuje, da je najboljša hotelska restavracija v Sloveniji. Tiffany pa z 2 kapama prinaša potrditev znanj, predanosti in profesionalnosti Hitovega gostinskega kadra ter kakovosti gostinskih storitev.

Dalibor Janačković, Mira Šemić, Matjaž Šinigoj

Park Hotel. To je ime, ki med ljudmi na Goriškem ohranja spomin na eno prvih restavracij v mestu, kjer so se vrstila poslovna in družinska kosila in večerje, mnogi pa so se v Parkovi restavraciji ob plesu zavrteli na prvi večer leta. Tudi danes znajo v Hitovem igralniško-zabaviščnem centru Park polepšati večere s številnimi dogodki in enogastronomskimi večeri z gostujočimi vinarji. Kulinarično zgodbo v Parku piše predana ekipa kuharjev pod vodstvom Marina Furlana, vodja kuhinje restavracije Tiffany pa je Adi Blaško. Vodnik Gault & Millau Slovenija izpostavlja fantastične morske surovine, ki z nežno marinado na mizo pljusknejo kot čisto morje ter izjemno dovršene in premišljene tople predjedi, kjer chef pusti prosto pot domišljiji. Poskrbljeno je tudi za vegetarjance, ljubitelje mesa in sladokusce. Goste z bogato vinsko spremljavo prepričajo sommelierji (v Parku jih je kar 9, med njimi vodja strežbe Simon Sitar s 3. stopnjo), ki v družbi natakarjev dnevno skrbijo za ključne trenutke kulinaričnih doživetij. Dobro se zavedajo, da pomemben del celovite kulinarične izkušnje predstavlja prav živa povezava in odnos kuhinja–natakar–gost. Vodnik Parkovi restavraciji Tiffany namenja oceno 13 in 2 kapi. Obisk restavracije je mogoč brez vstopa v igralnico, zagotovljena je storitev brezplačnega valet parkiranja.

Z leve: Sebastjan Harej, Dalibor Janačković, Simon Sitar, Matjaž Šinigoj, Janez Horvat

Kulinarično raziskovanje. To je želja in naloga vsakega gosta, ki vstopa v Perlino restavracijo Calypso. Ime ni naključje. Tako je bilo namreč ime ladji Jacquesa Cousteauja, s katero je raziskoval morja sveta. In na neke vrste kulinarično raziskovanje vsak večer popeljejo goste tudi v Calypsu, ki brez dvoma predstavlja največ, kar v družbi Hit lahko ponudijo še tako zahtevnemu domačemu in tujemu gostu. Vodja vseh Perilnih kuhinj Matjaž Šinigoj pušča pri vodenju kuhinje Calypsa proste roke Daliborju Janačkoviću, ki pravi: »Zame osebno je Calypso srce Perle.« Restavracija ima sicer nekaj stalnic v jedilnem listu, vendar se gostje navadno prepuščajo usmeritvam izurjenih natakarjev, pod vodstvom vodje restavracije Sebastjana Hareja. Ekipo kuharjev vodi nabor vedno svežih surovin, za goste pa vsak dan sestavijo nov 5-hodni degustacijski menu. Zakaj obiskati Calypso? V vodniku Gault & Millau Slovenija je zapisano: »Vrhunske surovine, čisti okusi, igrive kombinacije, izpiljena tehnika in spremljanje svetovnih kulinaričnih smernic, predvsem pa postrežba na visokem nivoju.« Vodnik Calypsu daje oceno 16,5 in 3 kape, kar restavracijo uvršča na 7. mesto med vsemi ocenjenimi in hkrati potrjuje, da je Calypso najboljša hotelska restavracija v Sloveniji. Obisk restavracije je mogoč brez vstopa v igralnico, zagotovljena je storitev brezplačnega valet parkiranja.

Ekipi Perle in Parka sta včeraj na ekskluzivnem dogodku ob premieri vodnika Gault & Millau goste navdušila s pozdravom oz. grižljajem iz kuhinje – s soško postavijo ujeto v orehovem krokantu (v hiši dimljena soška postrv, namaz iz postrvi, orehov krokant, hrenova majoneza, zelje, koromač in kaviar postrvi).

Pozdrav iz kuhinje, ujeta soška postrv

»Redki so tisti, ki še pomnijo, da je družba Hit pravzaprav zrasla iz povezave nekaj gostinskih objektov in hotelov na Goriškem. Tudi danes eno-gastronomija predstavlja enega ključnih produktov v Hitovi ponudbi, uvrstitev in odlični oceni dveh naših restavracij v vodniku Gault & Millau pa potrjuje, da zna ekipa Hitovih gostincev z vsem znanjem, prizadevanji in predanostjo vsak dan znova prepričati še tako zahtevne ljubitelje kulinaričnih doživetij,« pravi Danjel Mlečnik, predsednik uprave družbe Hit.