Hitova Perla oktobra v rožnati preobleki

misc1

gastrogurman ozek masilni barvno uskl

 

Družba Hit se pridružuje podpornikom akcije »Rožnati oktober«, ki jo z namenom osveščanja o raku dojk, tradicionalno organizira združenje Europa Donna Slovenija. V rožnati barvi bo zasijala Hitova Perla, v Perlini kavarni Dolce Vita bodo s prodajo priložnostne tortice zbirali dobrodelna sredstva, zaposlene v družbi Hit pa spodbujajo k udeležbi pri aktivnostih za zdrav način življenja.      

Prihajajoči konec tedna se bo tudi v Nova Gorica pridružila številnim prestolnicam in mestom po svetu, ki v mesecu oktobru rožnato obarvajo pročelja nekaterih turističnih oz. drugih znamenitosti. V družbi Hit so se odločili, da bodo v sklopu sodelovanja z druženjem Europa Donna Slovenija, v rožnato odeli pročelje igralniško-zabaviščnega centra Perla. »Veseli nas, da so se v družbi Hit odločili za sodelovanje in podporo rožnatemu oktobru, mesecu osveščanja o raku dojk. Vsaka tovrstna pobuda in predvsem nov sogovornik v akciji je za širjenje pomembnih sporočil o zgodnjem odkrivanju bolezni in samopregeldovanju dojk izjemno pomemben,« pravi Tanja Španić, predsednica združenja Europa Donna Slovenija.

V Perlini kavarni Dolce Vita, kjer lahko srečate natakarje z rožnatimi pentljami, že teče program »Dvanajst slaščičarskih src«. Vsak mesec se gostom predstavi eden izmed 12 članov ekipe Perlinih slaščičarjev z novo sladko kreacijo. V mesecu oktobru je to Milena Peranović, ki je pripravila novo tortico z imenom »Jesenska pripoved«. Del izkupička od prodanih sladic s podpisom Milene Peranović bodo v družbi Hit donirali združenju Europa Donna Slovenija.

Zaposlene v družbi Hit spodbujajo k udeležbi na športno-humanitarnem dogodku Tek in hoja za upanje, ki bo v Novi Gorici potekal v soboto, 6. oktobra 2018. Družba Hit bo zaposlenim pokrila stroške prijave. Prav tako so za zaposlene na internem portalu objavili kratke izobraževalne video vsebine, s katerimi v sklopu aktivnosti Hit je fit promovirajo zdrav življenjski slog. Na pomen samopregledovanja in zgodnjega odkrivanja raka dojk bodo opozorili tudi z letaki in informativnimi gradivi Europa Donna Slovenije na oglasnih deskah, v prostorih za počitek zaposlenih in drugih skupnih prostorih.

»Ideja, da bi se družba Hit pridružila podpornikom akcije »Rožnati oktober« je zrasla med zaposlenimi. Odločili smo se, da k akciji pristopimo skupaj s Hitovim največjim igralniško-zabaviščnim centrom Perla, ki je pred kratkim praznoval 25-letnico delovanja. Želimo si, da bi aktivnosti v prihodnjih letih razširili tudi na ostale Hitove destinacije v Sloveniji,« pravi Lavra Peršolja Jakončič iz družbe Hit.