50 let dišečih spominov

misc1

gastrogurman ozek masilni barvno uskl

Temna, omamno dišeča dama v kardinalsko rdečem ovitku je letos srečala Abrahama. Kava Barcaffè, ki je nedvomno poznana vsakemu kavoljubu daleč naokoli, je od v pol stoletja, odkar so jo prvič predstavili trgu, dobila množico novih oblik, a nekaj ostaja enako: nezamenljiv okus in kakovost.

Prav to je bilo glavno vodilo pri ustvarjanju recepture za tisti čas revolucionarnega izdelka. Kot pripoveduje Marija Tul, „mama“ priljubljene kavne mešanice, je bila njihova prva naloga, narediti posebno kavo tako glede embalaže kot tudi sestavin, kavo, ki bo najboljša na trgu. To jim je nedvomno tudi uspelo, saj je Barcaffèju v vseh teh desetletjih, kljub močni konkurenci, uspelo zadržati primat v Sloveniji, ki se ji nobena kava ni uspela približati.

Opazna barva 100-gramske vrečke kavne mešanice, ki je 8. maja praznovala okroglo 50-ko, je pravzaprav nastala po pomoti. Čeprav so bili sprva šokirani ob ponesrečenem odtenku temno rdeče oziroma višnjeve barve v kombinaciji z rumeno, kot so sprva želeli proizvajalci, se je ta izkazal za zadetek v polno, saj jo že pol stoletja nezamenljivo povezujemo z znamko Barcaffè.

Zlate medalje so le za najboljše

Osnova mešanice te najbolj priljubljene kave je že od samega začetka vrhunska brazilska kava, ki so ji dodane različne vrste arabik in robust. Ta poseben okus, ki se je v 70-ih letih prejšnjega stoletja dodobra usidral v domove po vsej Jugoslaviji, je kaj kmalu po predstavitvi začel posegati po zlatih medaljah na mednarodnih tekmovanjih in jih kljub res hudi svetovni konkurenci pobira še danes.

Za tisti čas posebni 100-gramski vrečki Barcaffèja so se počasi pridružili še drugi izdelki in danes se v pisani druščini najde kaj za vsak okus in generacijo. Ključni pri razvoju novih izdelkov pa v vseh 50-letih ostajajo kakovost, prepoznaven okus in seveda slednje potrebam in željam potrošnikov.

Čeprav je izbira res velika pa, kot meni „mama“ Barcaffèja, mlajši izdelki niso zasenčili slave 100-gramske kardinalsko rdeče vrečke mlete kave. „Ta je še vedno ‘dopadljiva’, še vedno ostaja drugačna in seveda dobra,“ je prepričana Marija Tul.

To so prepoznali tudi potrošniki ter vloženi trud Barcaffèjevih strokovnjakov v razvoj novih, kakovostnih izdelkov nagradili. Tako je Barcaffè vse od leta 2007 najbolj zaupanja vredna blagovna znamka kave po raziskavi Reader’s Digesta.

Praznično bo  vse leto

Zelo radi pa nagrajujejo tudi pri Barcaffèju, ki je letos v zahvalo za 50 let zvestobe v 50 dni trajajoči nagradni igri podaril 50 posebnih doživetij. Posebno pa je bilo tudi letošnje rojstnodnevno praznovanje, ki se ga je udeležilo 150.000 oboževalcev. Razmeram primerno so v sodelovanju z Radiem 1 priredili virtualno druženje ob Facebook koncertu Nine Pušlar v živo.

Tudi v nadaljevanju »jubilejnega« leta bo še praznično, saj obljubljajo številna dogajanja za razvajanje ljubiteljev kave in mnoga presenečenja. V prihajajočih, novih desetletjih pa ostajajo zavezani začetnim zamislim ob nastanku blagovne znamke Barcaffè: vrhunska kakovost in drugačnost. In še veliko, veliko polepšanih dni.